مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-30اجتماعي

جمع آوری تله های زنده گیری پرندگان شکاری در پارک ملی بوجاق


رییس اداره پارک ملی بوجاق از جمع آوری تعداد یک کوخه و پنج دستگاه تله درختی زنده گیری پرندگان شکاری در حوزه پارک ملی بوجاق خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره پارک ملی بوجاق از جمع آوری تعداد یک کوخه و پنج دستگاه تله درختی زنده گیری پرندگان شکاری در حوزه پارک ملی بوجاق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست گیلان، احسان باقری پور اظهار کرد: با شروع فصل پاییز و سرد شدن عرض های شمالی زمین، تعداد زیادی از پرندگان آبزی و کنار آبزی برای زمستان گذرانی و دسترسی به غذا در تالاب بوجاق فرود می آیند.

وی افزود: متاسفانه قاچاقچیان در این ایام به روش های مختلفی تله گذاری کرده و پرندگان شکاری نظیر بالابان، شاهین و بحری را زنده گیری کرده و در کشورهای حاشیه خلیج فارس به فروش می رسانند.

رییس اداره پارک ملی بوجاق تصریح کرد: در اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت پارک ملی بوجاق، تعداد یک کوخه و پنچ دستگاه تله درختی زنده گیری پرندگان شکاری در حوزه این پارک ملی جمع آوری و تخریب شده است.

باقری پور با بیان اینکه اداره پارک ملی بوجاق با سه پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی در عرصه های حوزه پارک ملی بوجاق حضور داشته و ضمن تشدید اقدامات حفاظتی اقدام به تخریب و پاکسازی حوزه استحفاظی از دامگاه ها می کند، گفت: با متخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تله های زنده گیری پرندگان شکاری در پارک ملی بوجاق

جمع آوری تله های زنده گیری پرندگان شکاری در پارک ملی بوجاق